لیلابلوکات در سوم رمضان

به خانه ی گرم لیلابلوکات خوش آمدید

اینجا با ما باش

سلام دوستای عزیز.

طاعات و عباداتون قبول.امروز حالم خوبه چون در سومین روز ماه رمضانبدرقه کردم یه خانواده رو با پارامیس دو و نیم ساله مبتلا به سرطان ،بایه توذه بزرگ کنار ستون فقراتش که با تلاش تیم پزشکی جراحی شد.و این توده از پارامیس جداشد و پارامیس برگشت به زندگیش البته به لطف خدا.

اینجا جاداره تشکر کنم از دوستان نیکوکارم که همیشه کنارم بودن  و همینطور خیریه همت به مدیریت آقای قمصریان که توسط شوهر خواهر عزیزم باهاشون آشنا شدم.و خانوم طاهر آذر مدیر خیریه فصل پنجم و به همت همه ی این عزیزان که پول جراحی این عمل سخت  که مبلغ بالایی بود که مبلغ این عمل در توان خانواده ی پارامیس نبود ما جور کردیم و الان پارامیس  بعد از این همه وقت از بیمارستان مرخص شد و در آغوش پدر و مادرش قرار گرفت.

و در آخر چنین نوشت:

حال خوش یعنی چه؟

                             از خود پرسیدم دلم پر شد از آواز بهار...

زندگی مال من است و من خدارا دارم...

                                             عشق را میفهمم.

خوشی خاطره در حس من است

                            حال خوش یعنی من  کسی که می نازم.

که در آغوش نوازش هایش جا برای همه هست.

من خدارا دارم،حال خوش یعنی تو!

                                         زندگی ،دوست،نگاه،شعر ویک پنجره ی بارانی که خدا می بارد.

باور اینکه در این جای شلوغ،در هیاهوی نفس گیر زمین

                                                        دست من دست خداست،حال خوش یعنی این.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



+نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394برچسب:,ساعت22:45توسط حسین سهرابی | |